The Best Motocross Fights



A collection of the best motocross fights from the past couple decades!

Related Posts

47 Responses

  1. jackcbr1100

    I don't think the author has a full knowledge of motocross history. Certainly "Magoo" Chandler should be there. Chandler dominated motocross both in Europe and America and if he would not experience a defect during the race he was sure to win. He was so fast that he would frequently lap almost all field of riders. Jeff Ward should certainly not be on the list.

  2. f7catsp

    these guys fight like girls , one push and then some old bastard breaks it up by saying stop now yall

  3. Paulo Cristiano

    Wtf happen in these fights? I mean, they are wearing helmet and that body armor how the fuck they hit each other? lol

  4. Ten Koleś

    Oh man this is fucking hilarious xD It's funny when they punch each other with all helmet and gloves on.

  5. James Taylor III

    I thought NBA fights were wimpy, this takes the cake.

  6. yo,its brock

    why would you punch someone wearing a helmet??

  7. Yuuki Channel

    you do not know how much i love watching these…

  8. jwaller1231

    Here's an idea. Let's punch someone in the head that is wearing a helmet.

  9. Jordan Roberts

    The guys in the last clip look like the rider preset in the old mx vs atv games

  10. Samantha Martinez

    I hate it when bikers fight.
    I like it better when it's biker vs person (that's not on a bike)

  11. Master Chief 00117

    Shit I seen them stomp the spokes out of their bikes, I was one of them when someone T-Bones your ass..

  12. GROVER3871

    My motocross coach was in the first fight "rusty holland"

  13. $incityproduction$

    check out our page think you might like it

  14. ITzMatt15

    This is just like Nascar crashes, if there's no fights nobody comes to see the races

  15. Macedonian_Pride 83

    THIS SHIT IS PRETTY FUNNY ,, TRYING TO FIGHT IN HEAVY BOOTS IS GONNA MAKE IT LOOK ODD ,, ALSO FACTOR IN MOST OF THESE GUYS ARE MIDGETS SO THEY LOOK LIKE BOBBLE HEADS WITH THE HELMETS ON LOL!!

  16. JustinIsJustout

    Man you channel is so awesome! You need more subs!

  17. Jared-NewZealand

    Greetings from new Zealand….thanks for posting

  18. McBassBoosted

    Lol I just realized ur channel name is 522 instead of 411😂

  19. Blame USA

    Protips for Moto X fight:

    1: Grab helmet Chin
    2: twist helmet round if you can
    3:Punch for the underarm, Side mid chest area!
    4:Get back on bike and pull off Amazing Win!

  20. Alan Johnson

    is so funny to see them crash into each other than throw those punches it is so funny

  21. Adam Weeks

    Well Jason Lawrence's career didn't go too well. Went to jail and is now a crack addict. What a waste of an opportunity

  22. MX76er

    3:00 mark Laracco got a kick out of the situation lol old art eckman was the best

  23. amirreza rezaei

    The last time Americans behaved like a normal human was when the weren't exist !